Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Ευχαρίστησε τον Α.Ο.Ν Αρτάκης ο Μπόε



Ο Τζόρτζ Μπόε με ανάρτηση του στο Evia Halkida ευχαρίστησε κάθε μέλος του Α.Ο.Ν Αρτάκης για την στήριξη προς το πρόσωπο του.


Δείτε την ανάρτηση του Μπόε στο cbox του Evia Halkida:

Πρώτα από όλα θα ήθελα να ευχαριστήσω κάθε μέλος της λέσχης ποδοσφαίρου της Αρτάκης για όλα όσα έκαναν για εμένα. Θα ήθελα να τους ευχαριστήσω για όλη την φροντίδα, την στήριξη και την αγάπη που μου έχουν δείξει σε αυτό το κλαμπ.
Ποτέ δεν θα ξεχάσω αυτό το κλαμπ. Για μένα ο Α.Ο.Ν Αρτάκης δεν είναι μόνο μια ποδοσφαιρική ομάδα, είναι οικογένεια και μου αρέσει αυτό το κλαμπ.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω όλους τους προπονητές που έχουν σχέση με αυτό το σωματείο και τους συμπαίκτες μου που πίστεψαν σε εμένα.
Τέλος ευχαριστώ τους οπαδούς και τη δεύτερη ομάδα της Αρτάκης μετά από ένα χρονικό διάστημα θέλω να ακούσω ότι η Αρτάκη κέρδισε το πρωτάθλημα με η χωρίς εμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου