Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Από την Εύβοια στον Παναθηναϊκό



Από την Εύβοια στις ακαδημίες του Παναθηναϊκού και στην ανδρική ομάδα, πλέων μόνος στόχος είναι να δουλέψει σκληρά και να καθιερωθεί με τον Παναθηναϊκό όπως δήλωσε στο postgame.gr ο Διαμαντής Χουχούμης.


Ολόκληρη η συνέντευξη του νεαρού αριστερού μπακ στο postgame.gr:

Διαμαντή πως αισθάνεσαι μετά την υπογραφή συμβολαίου κι αν αυτή αποτελεί μια προσωπική δικαίωση για σένα;


Ναι είμαι πολύ χαρούμενος, είναι μια πολύ ιδιαίτερη στιγμή για μένα και σίγουρα είναι μια προσωπική δικαίωση, διότι δούλεψα σκληρά και πέτυχα αυτό που πέτυχα.

Πίστευες όταν έφευγες από τον Εύβοια για τις Ακαδημίες του ΠΑΟ (χωριό Άγιος Ιωάννης) πως κάποια στιγμή θα έφτανες στην πρώτη ομάδα;


Ήταν το μεγάλο μου όνειρο να αγωνιστώ στον Παναθηναϊκό και τώρα πραγματοποιήθηκε και μέσα από την σκληρή δουλειά, τα κατάφερα και μου έδωσαν αυτή την μεγάλη ευκαιρία. Γενικότερα το επίπεδο στις ακαδημίες είναι πολύ ψηλό και παίρνει αξία αυτό που πέτυχα. Έχουμε πάει σε αρκετά τουρνουά, πετυχαίνοντας διακρίσεις. Πιστεύω πως μπορούμε να ανταγωνιστούμε μεγάλους συλλόγους του εξωτερικού. Με τον κύριο Σαμαρά γίνεται εξαιρετική δουλειά.

Οφείλετε η παραπάνω εξέλιξη σου στην παραμονή του πάγκου του Ζεσουάλδο Φερέιρα, που όπως γνωρίζω σε πιστεύει πολύ;


Ο κύριος Φερέιρα στις προπονήσεις με βοήθησε και μου έκανε πολλές παρατηρήσεις, κάτι που επίσης με βοήθησε. Του χρόνου που θα τον έχω πιο συχνά ελπίζω να μάθω περισσότερα. Υπήρξαν φορές που ερχόταν να δει τους μικρούς.

Το πρότυπο σου;


Μου αρέσουν τα αμυντικά χαφ όπως ο Μαρτσέλο της Ρεάλ. Από τον Παναθηναϊκό μου αρέσει ο Βύντρα σαν άνθρωπος και σαν παίκτης. Τον εμπιστεύονται όλοι οι προπονητές και αυτό αποδεικνύει την αξία του.

Θεωρείς πως είναι μεγάλη ευκαιρία για σένα η φετινή χρονιά, μετά και την όπως όλα φαίνονται αποχώρηση του Νίκου Σπυρόπουλου;


Είναι μεγάλη ευκαιρία γενικότερα να επενδύσουν οι ομάδες στις ακαδημίες και λόγω κρίσης και δική μου βέβαια που θέλω να την αρπάξω απ’ τα μαλλιά.

Η ομάδα βασανίστηκε και βασανίζεται από αρκετά οικονομικά προβλήματα, σε εσάς τους ποδοσφαιριστές έχει περάσει κάτι τέτοιο;


Δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο, εγώ τώρα έχω επαγγελματικό συμβόλαιο και δεν γνωρίζω περισσότερα.

Μπορεί ο Παναθηναϊκός να διεκδικήσει το πρωτάθλημα τη νέα χρονιά;


Τα μπάτζετ δεν παίζουν ρόλο και πιστεύω πως μπορούμε να διεκδικήσουμε τον τίτλο και να διακριθούμε στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου