Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Ίκαρος Χαλκίδας: Και επίσημα ο Μπεκ


Παίκτης του Ίκαρου Χαλκίδας είναι και επίσημα ο Ρόμελ Μπεκ όπως ανακοίνωσε η διοίκηση μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της.
Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει «Ο Ίκαρος Χαλκίδας προχώρησε σε μια σημαντική κίνηση για να την ενίσχυση της περιφερειακής του γραμμή με την απόκτηση του Ρόμελ Μπεκ. Ο Μεξικανός γκαρντ/φόργουορντ που είχε φορέσει με επιτυχία τη φανέλα της ομάδας την περίοδο 2011 – 2012, έστειλε υπογεγραμμένο το συμβόλαιό του και το βράδυ της Πέμπτης (03/10) θα αφιχθεί στην Ελλάδα για λογαριασμό της ομάδας μας».
«Νιώθω πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην Ελλάδα και στην ομάδα μου τον Ίκαρο», ήταν η πρώτη κουβέντα του Μπεκ, ο οποίος συνέχισε σε ανάλογο ύφος. «Στην προηγούμενη θητεία μου δεν είχαμε καταφέρει να περάσουμε στα πλέι-οφ, αλλά έχω μόνο καλά πράγματα να θυμάμαι. Η ομάδα ήταν πολύ καλά οργανωμένη και συνεπής στις υποχρεώσεις της και κάθε παίκτης θέλει να είναι μέρος μιας τέτοιας κατάστασης. ‘Έμαθα ότι η ομάδα πλέον παίζει σε μια όμορφη πόλη (Χαλκίδα) και αυτό έκανε την απόφαση μου ακόμα πιο εύκολη. Ανυπομονώ να γνωρίσω τον προπονητή μου και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας, ώστε να ξεκινήσουμε τη δουλειά και να είμαστε έτοιμοι για την πρώτη αγωνιστική του πρωταθλήματος».

Επιμέλεια: Γιάννης Φραγκογιαννάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου