Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Τοκπασίδης: Ίσως το καλύτερο μας παιχνίδι



Συγχαρητήρια στον κόσμο έδωσε ο Παναγιώτης Τοκπασίδης καθώς στήριξε την ομάδα και ήταν ο 12ος παίκτης.

Ο Παναγιώτης Τοκπασίδης δήλωσε:

Θέλω να δώσω τα συγχαρητήρια μου στον κόσμο, που σήμερα μεσημέρι Τετάρτης μας στήριξε και ήταν ο 12ος παίκτης. Και τα συγχαρητήριά μου σε αυτά τα παιδιά και σε αυτά που έπαιξαν, αλλά και σε αυτά που δεν έπαιξαν, και που με πάθος και ψυχή πήραν αυτό το τρίποντο για να βρεθούμε πάλι σε τροχιά ανόδου και να μπορέσουμε να πετύχουμε τον στόχο μας που δεν είναι άλλος από το να ανέβουμε κατηγορία εδώ που έχουμε φτάσει.
Όσον αφορά στο παιχνίδι, στην αρχή ήταν αναγνωριστικό, στη συνέχεια, όμως ανεβάσαμε ρυθμό και πετύχαμε δύο πολύ ωραία γκολ με συνεργασία δύο και τριών παικτών. Χάσαμε και μία ευκαιρία που μπορεί να είχαμε σκοράρει στο 0-0. Στο δεύτερο ημίχρονο όπως γνωρίζετε δώσαμε λίγο χώρο στον αντίπαλο, ο οποίος ήταν επιθετικά ακίνδυνος. Βγήκαμε τρεις, τέσσερις φορές στην αντεπίθεση και μπορούσαμε να είχαμε πετύχει κι άλλα τέρματα. Η Καβάλα είχε μοναδική ευκαιρία στο 93ο λεπτό.
Συνεχίζουμε τη δουλειά μας. Έχουμε ένα δύσκολο παιχνίδι την Κυριακή στα Μέγαρα και θα κυνηγήσουμε πάλι τη νίκη, ώστε αυτή η ομαδα όπως είχα πει και το καλοκαίρι να είναι μέσα στην τριάδα. Δεν αλλάξαμε τίποτα σε μία ημέρα, απλά η ομάδα έπαιξε πιο ψηλά. Όλα ήταν στη διάθεση των παικτών, στην ομοιογένεια της ομάδας. Έβγαλε τον καλύτερό της εαυτό και ίσως να έκανε και το καλύτερό της παιχνίδι. Μην ξεχνάτε ότι η Καβάλα είναι μία πολύ μεγάλη ομάδα με βαρύ όνομα, υπήρξε πολύ καλύτερη από κάποιες άλλες ομάδες που έπαιξαν εδώ. Και δεν το λέω επειδή κερδίσαμε, γιατί και άλλες φορές παίξαμε καλά, αλλά δεν κερδίσαμε. Δεν έχω κάτι άλλο να πω. Ευχομαι στον φίλο μου τον Παπαδόπουλο καλή συνέχεια. Το ξέρω ότι το έργο του είναι δύσκολο, αλλά έτσι είναι η δουλειά μας.
Άγχος έχεις και σαν πρώτος προπονητής και σαν βοηθός και νομίζω οτι το άγχος καμιά φορά είναι και καλό αρκεί να είναι δημιουργικό. Εχω δουλέψει αρκετά στην ομάδα, έχω συνεργαστεί με ανθρώπους και έχω πάρει πολλές εμπειρίες από αυτούς. Όλες αυτές τις εμπειρίες αν τις ενώσεις μπορείς να φτιάξεις ένα πολύ καλό πρόσωπο σαν προπονητής, αλλά από εκεί και πέρα μην ξεχνάτε ότι εγώ είμαι ένας εργάτης της ομάδας. Η ομάδα έχει δείξει ότι αξίζει να είναι στις πρώτες θέσεις και εγώ το πιστεύω. Σίγουρα η ψυχολογία της ομάδας αλλάζει, γιατί όταν κάνεις μία νίκη μετά από κάποια ανεπιτυχή αποτελέσματα έχεις μια ιδιαίτερη ψυχολογία αρκεί η ψυχολογία αυτή να συνεχιστεί και μέσα από δουλειά να φέρει αποτέλεσμα καλό. Εφόσον καταφέρουμε και κερδίσουμε την Κυριακή σημαίνει ότι άλλαξε η ψυχολογία μας και κοιτάμε μπροστά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου