Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Μπουμάλ: «Θέλω» Super League


Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Ολίβιε Μπουμάλ αναφέρθηκε στο μέλλον του και τόνισε πως θέλει να αγωνιστεί στην Super League.
Αναλυτικά η συνέντευξη που παραχώρησε ο Καμερουνέζος μεσοεπιθετικός στο Onsports:

Ολιβιέ, η χρονιά εξελίχθηκε πολύ καλά για σένα μετά τον Ιανουάριο. Πως νιώθεις για τις εμφανίσεις σου;

«Είμαι χαρούμενος για τη φετινή σεζόν. Τα πράγματα πήγαν καλά για μένα στον Ηρακλή Ψαχνών, μόνο επειδή με βοήθησαν σημαντικά οι συμπαίκτες μου και ο προπονητής μου, ο Θωμάς Γράφας, και χαίρομαι που συνέβαλα κι εγώ στην πολύ καλή πορεία του Ηρακλή. Πέτυχα 10 γκολ, τα οποία όμως είναι αποτέλεσμα όλης της ομάδας».

Τα πλέι οφ δεν ήταν ο αρχικός στόχος, όμως καταφέρατε να τα πάτε καλά.

«Η πορεία μας ήταν πολύ καλή και όλα οφείλονται στον προπονητή μας. Έκανε πολύ καλή δουλειά και η είσοδος του Ηρακλή στα πλέι οφ είναι δικό του έργο. Μας έδωσε ώθηση και κίνητρο και σε κάθε παιχνίδι δίναμε τον καλύτερο εαυτό μας». Ποιες είναι οι σκέψεις σου για τη νέα σεζόν;

«Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω τον Θεό για τη φετινή χρονιά. Αυτή τη στιγμή έχω τρεις προτάσεις από ομάδες της Super League και θέλω να αποφασίσω ποια θα είναι η καλύτερη επιλογή για μένα. Θέλω να πάω σε μια ομάδα που θα παίξω και θα δείξω σε όλους την αξία και την ποιότητά μου. Ήδη όλοι έχουν δει το πώς μπορώ να παίξω, καθώς στον Ηρακλή Ψαχνών μου δόθηκε η ευκαιρία να αγωνιστώ και να φανούν οι δυνατότητές μου».

Σκέφτεσαι να αγωνιστείς σε κάποιο άλλο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα;

«Αυτή τη στιγμή προτεραιότητά μου είναι να παίξω σε ομάδα της Super League στην Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή αυτό είναι το καλύτερο για μένα. Θέλω να συνεχίσω να δουλεύω και να βελτιώνομαι και στη συνέχεια θα εξετάσω το ενδεχόμενο να παίξω σε κάποια ευρωπαϊκή ομάδα».

Επιμέλεια: Γιάννης Φραγκογιαννάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου