Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Αθανασόπουλος: Αξίζαμε την νίκη


Δίκαιη χαρακτήρισε την νίκη του Ηρακλή Ψαχνών επί του Παναιγιάλειου ο Χρήστος Αθανασόπουλος.
Ο τερματοφύλακας των πρασίνων δήλωσε στην κάμερα του ΟΤΕ TV: «Θέλω να δώσω πολλά συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου στους προπονητές, την διοίκηση και στον κόσμο που ήρθε σήμερα εδώ με αυτό το κρύο να μας υποστηρίξει. Πιστεύω κερδίσαμε δίκαια, ήμασταν καλύτεροι καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Αυτή η νίκη θα μας τονώσει πάρα πολύ για τη δύσκολη συνέχεια που υπάρχει. Η ομάδα είχε στόχο να βρεθεί στην πρώτη τετράδα, πλέον είμαστε σε αυτή και θα κοιτάξουμε να πάμε ακόμα πιο ψηλά».

Για την απόκρουση που έκανε στα τελευταία λεπτά του αγωνα σε σουτ του Γκοτσούλια, πρόσθεσε: «Εγώ προσπαθώ να είμαι όσο περισσότερο μπορώ σε ετοιμότητα και να βοηθάω την ομάδα μου. Εμένα αυτό με νοιάζει, η ομάδα μου κέρδισε οπότε όλα καλά».

Επιμέλεια: Γιάννης Φραγκογιαννάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου