Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Παντελής: Υπόγειες μεθοδεύσεις



Ο τεχνικός των πρασίνων, Νίκος Παντελής απάντησε σε όσα του καταλόγισε η Π.Α.Ε Παναχαϊκή.

Αναλυτικά η δήλωση του Νίκου Παντελή:

Δυστυχώς από πολλούς η σιωπή εκλαμβάνεται σαν αδυναμία. Επειδή όμως και η υπομονή έχει τα όριά της, θέλω για πρώτη και για τελευταία φορά να ζητήσω από όλους να μην εμπλέκουν το όνομά μου γύρω από υπόγειες μεθοδεύσεις που αφορούν το ποδόσφαιρο.
Η περιπέτεια, γιατί περιπέτεια ήταν, που πέρασα έχει πάρει πλέον τον δρόμο της δικαιοσύνης. Δεν γίνεται όμως για οτιδήποτε συμβαίνει στο ποδόσφαιρο, να εμπλέκεται το όνομά μου. Εγώ αυτή τη στιγμή είμαι προπονητής στον Ηρακλή Ψαχνών και δεν έχω δεχθεί πρόταση από καμία ομάδα. Εκτιμώ απεριόριστα και την ομάδα της Παναχαϊκής και τους ανθρώπους της, αλλά να μην με εμπλέκουν στις εσωτερικές διαμάχες τους. Τονίζω ξανά πως δεν έχω δεχθεί πρόταση από καμία ομάδα.

Πηγή: footballleaguenews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου