Τρίτη, 16 Ιουλίου 2013

Δημήτρης Βεζυρτζόγλου: Τιμή να φοράς το εθνόσημο


Ο Δημήτρης Βεζυρτζόγλου μιλάει αποκλειστικά στο Evia Sport και τον Γιάννη Φραγκογιαννάκη για την περίοδο που μας πέρασε, το ενδιαφέρον ομάδων για την απόκτηση του, για τον ποδοσφαιρικό του πατέρα και για πολλά άλλα θέματα, απολαύστε την συνέντευξη.

Καλησπέρα Δημήτρη, την περίοδο που μας πέρασε ήσουν ο πρώτος σκόρερ του πρωταθλήματος με 23 τέρματα, και παρόλο την μεταγραφή σου στα μέσα της περιόδου δεν σε επηρέασε καθόλου, πως ήταν για εσένα η σεζόν που μας πέρασε;

Την σεζόν που μας πέρασε και σε όλο τον πρώτο γύρο υπηρετούσα την θητεία μου έως φαντάρος με τον Α.Σ Ολυμπιακό Χαλκίδας πετυχαίνοντας 15 τέρματα, τα 10 από αυτά σε ισάριθμους αγώνες. Ύστερα αποφάσισα να πάω στον Α.Π.Κ.Ο Δροσιάς όπου ο στόχος ήταν το πρωτάθλημα και είναι κάτι που μου ταίριαζε. Δεν προσαρμόστηκα κατά την γνώμη μου γρήγορα κάτι που ίσως δεν ήταν καλό για την κατάκτηση του τίτλου. Έτσι τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα.

Πλέων είσαι ελεύθερος να επιλέξεις τον επόμενο σταθμό της καριέρας σου, υπάρχουν ομάδες που κινούνται για την απόκτηση σου;

Υπάρχουν κάποιες ομάδες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτηση μου από τον νομό αλλά και εκτός αυτού. Αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό πιστεύω. Για να πάρεις την απόφαση να πας κάπου πρέπει να σε αξιολογήσουν και βάση της αξίας σου.

Το όνομα σου έχει εμπλακεί στο ρεπορτάζ του Α.Π.Σ Παντριαδικου λόγο της παρουσίας του Δημήτρη Ακριτήδη στον πάγκο της ομάδας, ισχύουν τα σενάρια περι προσέγγισης;

Για εμένα ο Ακριτήδης είναι ο δεύτερος μου πατέρας, το έχω ξαναπεί και σε συνέντευξη μου πριν πάω στον Α.Π.Κ.Ο Δροσιάς, και αυτό θα ξανά πω. Άρα όταν μου ζητήσει κάτι ο ίδιος να είστε σίγουροι ότι θα γίνει κιόλας.

Αυτή την χρονική περίοδο έχει κάποια επίσημη πρόταση στα χέρια σου;

Αυτή την στιγμή έχω δύο προτάσεις, αλλά όπως ανέφερα και προηγουμένως απαιτούνται και άλλα πράγματα.

Υπάρχει ενδιαφέρον και από ομάδες εκτός Εύβοιας η μεγαλύτερης κατηγορίας;

Υπάρχει, ναι!

Πως αισθάνεσαι για την κλήση σου στην Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου Άμμου;

Ήταν μία διαφορετική εμπειρία και μου άρεσε που κλήθηκα και έκανα κάποιες προπονήσεις, ακόμα και έτσι αν φοράς το εθνόσημο στο στήθος είναι τιμή σου.

Για τη αγωνιστική περίοδο που μας πέρασε και τις ομάδες που αγωνίστηκες τι θα ήθελες να πεις;

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κ. Κοντογιάννηγια την άψογη συνεργασία που είχαμε αλλά να τον ευχαριστήσω και ως άνθρωπο πάνω από όλα γιατί δύσκολα συναντάς τέτοιους ανθρώπους στις μέρες μας. Τον Δημήτρη Τσαϊτά για δικούς μου λόγους και ύστερα τους ανθρώπους του Α.Π.Κ.Ο Δροσιάς για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν αυτούς τους τέσσερις μήνες. Όσο για τον Ολυμπιακό για εμένα υπάρχει και υπήρχε μόνο ο Ακριτίδης, και φυσικά όλους τους συμπαίκτες μου.

Οι στόχοι σου για την νέα αγωνιστική περίοδο ποιοι είναι;

Οι στόχοι μου Γιάννη είναι υψηλοί και πρωταγωνιστικοί.

Επιμέλεια: Γιάννης Φραγκογιαννάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου