Με αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών διεξήχθη το πρώτο σκέλος της ιστορικής Ανάβασης Ριτσώνας.
Ο κόσμος κατέκλυσε τη διαδρομή, κάτι που οδήγησε σε 20λεπτη καθυστέρηση εξαιτίας του μεγάλου όγκου που βρέθηκε στο βουνό. Οι καιρικές συνθήκες βοήθησαν ώστε οι αγωνιζόμενοι αλλά και οι φίλαθλοι να απολαύσουν τη «μητέρα των μαχών».
Στην «Ομάδα Α» ο Μιχάλης Ευθυμίου επιβεβαίωσε την ανωτερότητά του με το Ford Escort WRC. Μάχη έχουμε στην «Α6» με τον Σπύρο Βοργιά (Peugeot 106 Rallye) να υπερέχει για λίγα μόλις εκατοστά του δευτερολέπτου έναντι του Κώστα Παπαχρήστου (Citroen Saxo VTS).
Εντυπωσίασαν και σήμερα οι Αργύρης Μουστάκας με Chevrolet Aveo και Γιώργος Αναδιώτης, οι οποίοι προηγούνται στις κλάσεις «Α5» και «Α7» αντίστοιχα.
Στην «Ομάδα Ν» ο Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) απέδειξε για άλλη μια φορά την ταχύτητά του, πετυχαίνοντας την καλύτερη επίδοση στο πρώτο σκέλος, δηλώνοντας ενθουσιασμένος από την έντονη παρουσία του κόσμου. Ο Διαμαντής Τζαμπάζης με το Mitsubishi Lancer Evo X είχε τη στιγμή του στην πρώτη στροφή, γλιτώνοντας την τελευταία στιγμή από ένα τετ α κε. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ακολουθεί στη δεύτερη θέση, 5 δευτερόλεπτα πίσω του. Τον τρίτο χρόνο σημείωσε ο Γιάννης Ποτουρίδης με Subaru Impreza 555, δείχνοντας να ξεπερνάει τα χθεσινά προβλήματα.
Εντυπωσίασαν στη «Ν2» οι Δημήτρης Πολατσίδης και Αποστόλης Βλάχος, αμφότεροι με Peugeot 106 Rallye. Η διαφορά που τους χωρίζει είναι μόλις 1.3 δευτερόλεπτα.
Στην «Ομάδα Ε» ο Λεωνίδας Κύρκος σημείωσε την ταχύτερη επίδοση, με τον Μάριο Ηλιόπουλο να ακολουθεί στα 2 δευτερόλεπτα και να είναι αποφασισμένος να πιέσει στο δεύτερο σκέλος. Τρίτος βρίσκεται ο Γιώργος Κεχαγιάς, που απέχει 6 δευτερόλεπτα από την κορυφή. Και οι τρεις οδηγοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι ενός Ford Escort WRC.
Στην «ΕΕ9» ο Ρένος Αρβανιτάκης έδειξε να είναι από άλλον πλανήτη, ενώ οι Γιώργος Πολίτης και Κωνσταντίνος Ψιλιώτης ήταν ταχύτεροι στις κλάσεις τους «ΕΕ10» και «ΕΕ11» αντίστοιχα.
Στη «Formula Saloon» στα ατμοσφαιρικά ο Σταύρος Σταμέλος εντυπωσίασε με το θηριώδες Volkswagen Scirocco, ενώ στα «Turbo» ο Νίκος Περατινός με Ford Escort RS Cosworth τέθηκε επικεφαλής. Στα ιστορικά, έντονο συναγωνισμό έχουμε στην κατηγορία 2, όπου χιλιοστά του δευτερολέπτου χωρίζουν τους Γιώργο Κατσαρό (Ford Escort RS 1600 MKI) και Κωνσταντίνο Τσαπέπα (BMW 2002 Ti).
Στην κατηγορία «3» ο Ευάγγελος Γεωργούλας με Ford Escort RS 2000 ήταν ο ταχύτερος στο πρώτο σκέλος. Για περίπου 30 λεπτά διακόπηκε ο αγώνας στα μισά του πρώτου σκέλους, εξαιτίας λαδιών που χύθηκαν από το σπασμένο κάρτερ του Renault Clio III RS του Σπύρου Μαυροειδάκου.
Επιμέλεια: Γιάννης Φραγκογιαννάκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου